ورود و ثبت نام
- آیا امکان تغییر مشخصات کاربری و ایمیل وجود دارد؟
پاسخ : شما می توانید ایمیل خودتان را خود را ویرایش کنید؛ اما مجاز به تغییر مشخصات خود ( نام و نام خانوادگی یا کد ملی ) نیستید. برای این کار به حساب کاربری خود رفته و در قسمت جزییات حساب نسبت به تغییر آن اقدام کنید.
رمز عبور خود را فراموش کردهام.چطور میتوانم وارد حساب کاربری خود شوم؟
پاسخ: در سایت پاندانو فرایند ورود و ثبت نام در هر لحظه از طریق ارسال پیامک به شماره همراه شما انجام خواهد شد. بنابراین شما میتوانید بدون داشتن رمز عبور از طریق کدی که به شماره شما ارسال شده است به سایت وارد شوید.
آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
پاسخ : برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشهای من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
پاسخ : خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست.
پیگیری ارسال سفارش
آیا برای خرید از پاندانو ، حتما باید در سایت عضو باشم؟
پاسخ : بله. برای خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید. با این وجود بدون وارد شدن به سایت نیز میتوانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید.
آیا میتوانم در تمام ساعات شبانه روز سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ : بله، شما میتوانید در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش “انتخاب آدرس” با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. نکته: توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی به همراه داشته باشد
چگونه میتوانم از وضعیت سفارشی که ثبت کرده ام، مطلع شوم؟
پاسخ: شما میتوانید برای اطلاع از وضعیت سفارش، وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارش های من” از وضعیت آن مطلع شوید. در ضمن وضعیت سفارش در هر لحظه از طریق پیامک به شما گزارش میشود.
بازگرداندن کالا
چگونه میتوانم مبلغ سفارش را پرداخت کنم؟
پاسخ : شما میتوانید از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب، در سایت پاندانو هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
آیا میتوانم مبلغ سفارش را در محل تحویل کالا پرداخت کنم؟
پاسخ : در حال حاضر به دلیل شیوع بالای ویروس کرونا، برای رعایت نکات بهداشتی و حفظ سلامت مشتریان عزیز، امکان پرداخت در محل وجود ندارد. این شرایط پس از گذراندن این دوران تغییر خواهد کرد.
آیا میتوانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
پاسخ : در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.
ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ : گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. ظرف مدت ۴۸ ساعت مبلغ به حساب مبدا بازگردانده خواهد شد.
آیا میتوانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
پاسخ : خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی پاندانو از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.