ورود و ثبت نام
  • آیا امکان تغییر مشخصات کاربری و ایمیل وجود دارد؟

پاسخ : شما می توانید ایمیل خودتان را خود را ویرایش کنید؛ اما مجاز به تغییر مشخصات خود ( نام و نام خانوادگی یا کد ملی ) نیستید. برای این کار به حساب کاربری خود رفته و در قسمت جزییات حساب نسبت به تغییر آن اقدام کنید.

رمز عبور خود را فراموش کرده‌ام.چطور میتوانم وارد حساب کاربری خود شوم؟

پاسخ: در سایت پاندانو فرایند ورود و ثبت نام در هر لحظه از طریق ارسال پیامک به شماره همراه شما انجام خواهد شد. بنابراین شما می‌توانید بدون داشتن رمز عبور از طریق کدی که به شماره شما ارسال شده است به سایت وارد شوید.

آیا می‌توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

پاسخ : برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارش‌های من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.

می‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

پاسخ : خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست.

 

پیگیری ارسال سفارش

آیا برای خرید از پاندانو ، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ : بله. برای خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید. با این وجود بدون وارد شدن به سایت نیز می‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید.

آیا می‌توانم در تمام ساعات شبانه روز سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ : بله، شما می‌توانید در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش “انتخاب آدرس” با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. نکته: توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی به همراه داشته باشد

چگونه می‌توانم از وضعیت سفارشی که ثبت کرده ام، مطلع شوم؟